Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Jeg synes faktisk det er til det beste for både mor og datter. Hvordan kan jeg da være en støttende venninne? Hun trenger sårt å snakke med noen, men jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne hjelpe henne.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Si at du er der for hun, at hvis hun vil snakke om det så kan hun komme til deg, at du vil være der for hun
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Ja, jeg skal prøve. Håper bare jeg ikke sier noe sårende. hi
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Det gjør du nok ikke. Bare si at du vet at det må være forferdelig tøft og vondt for henne at datteren blir plassert i fosterhjem, og at du vil være der for henne, om hun vil snakke eller bare ha en skulder å gråte på
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 prøv også å få henne til å fokusere på hva som skjer fremover, og ikke på det som har skjedd.. Hjelp henne å skape et stabilt liv og hjem som barnet kan vokse opp i.. Nå skrev du ikke årsaken til jenta må i fosterhjem, så jeg kan ikke gi spes. tips.. Men, hjelp henne der det måtte trenges.. Skulle det gjelde husarbeid, matlaging, kjøp noen plagg til jenta, eller hva som enn hjelper.. Bare vis henne at du er der for henne og at du er tilgjenglig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå