Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 ser ut til at trollungen min er allergisk, har ikke tatt noe prøver ennå, men hun er fin dagen lang i barnehagen og tett som en potte etter noen minutter hjemme. hoster gjør hun også, for 6 uke på rad, har fått cosylan men den virker ikke på henne.. hunden er 8 mnd gammel og blandings hund, kan jeg kontakte omplasserings steder i oslo??? noen tips? litt trist det her da...
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 er samme ulla her og bare vår er 6 år gammel .. + katta også.. er forferdelig trist !! snuen renner 24/7 og finner ikke ut hvorfor.. søk på nettet etter omplasseringsplasser event. prøv finn.no ??
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 fant et sted i oslo jeg skal ringe ikveld.. veldig trist, men snuppa først.. får heller prøve igjen når vi bor i hus og snuppa er større...
monyh Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Er det en liten eller stor hund? Min Mormor er på utkikk etter en kompis:=) Men pga av et barnebarn som er litt skeptisk til hunder vil hun ha en liten/mellomstor en.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 det er en blandingshund, rottweiler og border collie. veldig aktiv og sosial. hun er nå ca 22 kg, og blir vel 10 kilo til innen hun er ferdig vokst. så kanskje litt for stor.. vant med barn, datteren min er 2 og 1/2 år og leker mye med henne. men hun er vill og leken nå som valp,og vil roe seg ned med alderene. har ringt et omplasserings sted så skal sende inn papirer på henne der og se om vi finner et godt hjem til henne snart.
Northernlights Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Høres ikke ut som en "mormorhund",men dere finner sikkert noen som vil ta den på finn.no Håper bare dere ikke gir den til hvem som helst...ikke alle bør ha hund-
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 vil ikke bruke finn.no for da er det vanskelig å finne noen bra eiere synes jeg.. så derfor går jeg heller gjennom en organisasjon som jobber med å omplasserer hunder vil henne jo bare det beste!! og er så lei meg for at vi ikke kan beholde henne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå