Sunshine med småtroll:) Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 og fikk påvist KISS. Hadde "veldig KISS" ifølge kiropraktoren. Var nok det jeg hadde regnet med, men det er alikavel godt å vite det og å vite at han kan behandles. Tar ca 2-3 behandlinger og vi vil allerede merke forskjell i helgen=) Skal si Elias ikke var fornøyd etterpå!hehehe..han var fly forbanna og hylte som en gal! hehehe..Kiropraktoren sa han kom til å være sånn i 4-5 timer for å så slukne i ca 7 timer,men han har vært forsåvidt rolig..Rapen kom opp med en gang å istedet for flere timer etterpå..godt å vite at han bli bedre=)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Kan du forklare meg litt om KISS...takk
Sunshine med småtroll:) Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 KISS er når baby har låsninger i nakken. Symptomene kan blant annet være at baby har en favorittstilling, ligger i C stilling, sliter med å amme på den ene siden, gulper mye og kolikklignende symptomer. Babyen kan få det hvis det har vært keisersnitt eller hvis h*n har blitt forløst med sugekopp blant annet. Grunnen til at det kan virke som om babyen har kolikk er at nervene sender feil signal til magen pga låsningen (forklarte kiropraktor). Elias hadde vel ikke akkurat kolikk men sleit med luft i magen og veldig mye gulping. Tok kontakt med kiropraktor da han kan fikse både kolikk og låsninger. Hadde en liten anelse at det var KISS da jeg hadde lest om symptomene
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Og vi har vært hos manuellterapeuten idag.. Svak variant av KISS her.. Mulig det holdt med 1 behandling, men skal på kontroll om 1 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå