Gummelillan Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Som en hyggelig avslutning på en travel arbeidsdag skulle jeg sjekke aktiviteten på DIB, men nå kjenner jeg at jeg har fått nok... Fikk et hyggelig tips for noen dager siden om at det var skjedd litt aktivitet her inne og hadde lyst til å sjekke. Men i stedet for å lese hyggelige innlegg, ser jeg nå at her har det styggeste innlegget jeg har opplevd hittil kommet - og det ser ut som om det er jeg som er den slemme lille saken som spiller både på den ene og andre strengen. Tror ikke jeg har ork til å gå inn på hvem sa hva til hvem engang. Akkurat nå synes jeg dette bare blir for dumt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Det er trist Gummis at det blir sånn. Vi hadde det veldig hyggelig her inne helt til det kom noen i dag og slang med leppa....akkurat det vi ville bort fra på modne. Det er trist at denne siden også skal bli fylt opp av anklagelser og mistenkeligheter, men jeg håper og tror at alle vi som er her vet hva som er hva og at vi kan få fortsette å ha det hyggelig her inne.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Snille gummis. Her inne ble det litt ekkel stemning.Men som klatten skriver,vi kan fortsette å ha det hyggelig. Jeg reagerte,desverre.Men har gravd det ned,og er klar for skøye tråder. Så jeg gir deg verdens hurpeste klem jeg. Å det er ikke mange som får den ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Her er det egentlig veldig hyggelig. Vi har tullet og fjaset i flere dager vi. Og det har vi tenkt å fortsett med:o) Her blir det liv rai, rai.... Nei glem at det er noen som ikke vil at vi skal ha det hyggelig. Jeg trodde seriøst ikke at det skulle skape så mye styr at noen av oss snek oss stille og rolig vekk fra modne. Jeg ville bare skravle med noen som ikke tar seg selv så høytidlig. Samtidig som vi kan være alvorlig og seriøse. Her skal jeg love deg at ingen får holde på slik:o) Er vi ikke for gamle til det da????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Og så håper jeg vi ser deg snart igjen!!!! Du kan jo være med å lage litt moro og hurramegrundt:-) Det er du god på!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Har sendt deg en pm jeg:o))) Men det tar vel en stund før du logger på igjen nå... Dessverre, vi savner deg vettø...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Nei det ble feil. Har sendt deg en pm, jeg:o)) Men det tar vel en stund før du logger på igjen nå, dessverre. Vi savner deg vettø.... Sånn da hørtes det bedre ut, og sånn som jeg mente det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå