Gå til innhold

Hvor lenge har dere tenkt å bruke barnevogn? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert vanskelig å planlegge sånt. Men snuppa er litt over 2, og bruker vogna stort sett til å sove i på dagen, eller hvis vi skal gå veldig langt.

Kanskje vi slutter etter sommeren? Vi må vel se det litt an tenker jeg

Skrevet

Sluttet da han var ca 2,5 år.. Da ville han ikke sitte i vogna lenger, han ville gå selv.

Skrevet

Hvertfall til hun er 3 år. Så blir det vel å bruke en liten trille hvis vi skal på ferie eller gå langt. Sitter ikke så mye vogn nå lenger(2,5år) Kun til og fra barnehagen(hun sover i den i barnehagen) å hvis vi har dårlig tid så setter jeg hun i vogna, ellers pleier hun som regel å gå selv.

Skrevet

Til hun var rundt 2 og sluttet med dupp

Skrevet

Lange gåturer,da?

Jeg har en på 2,5 som hater vogn, men så vil han ikke gå heller. Han vil stikke av og løpe i alle retninger.Argh!

Skrevet

Kommer nok til å bruke vognen til han er 3 år. Bruker vognen til og fra barnehage (hvis ikke pappan kjører). Og når vi går til butikken, eller går lengere turer. Da får han gå så langt han orker, så sitte i vognen når han blir sliten. Men lillegutt liker å sitte i vogna da. Så her er det ikke noe problem.

Skrevet

Vi sluttet noen måneder før 2-årsdagen (unntatt til soving i barnehagen, men der har vi en egen vogn), hun var ikke så interessert i å sitte der, så vi hadde en vogn-pause før lillesøster kom - da fikk eldstemann ståbrett på vognen.

På turer i perioden uten vogn brukte vi blant annet trehjulsykkel med dyttestang.

Skrevet

kommer til å bruke trille til lengre turer i ferier og sånn til han blir 4 ..

Skrevet

Brukte barnevogn til ungene var ca 1 år og så en lett trille til de var ca 2 år. Etter det har de gått selv.

Skrevet

Tror det varierer veldig fra familie til familie og barn til barn. Noen familier går lange turer andre korte. Noen barn er glad i å gå langt, andre ikke....

Lillemann er 3 år, men han klarer fortsatt ikke å gå like lange turer som vi ønsker å gå. Vi tar derfor med vogn så han kan sitte når han ikke orker å gå lenger.

Skrevet

Min datter på 2 sitter av og til i vognen, det spørs om jeg er alene eller min mann er med..

Er min mann med slipper hun å sitte i vognen men hvis jeg skal gå gjennom byen eller noe alene så må hun nok sitte litt i vognen.

Det er pga at jeg har en liten baby til og er ik så lett å løpe etter en 2 åring som er over alt samtidig som jeg skal ha kontroll på en vogn..

Men på senter og slikt får hun gå selv men ikke langs karl johan eks.Plutselig er hun i veien.

Skal vi på lange turer er også vognen fin å ha, hun orker ik gå mange mange km.

Og når jeg skal på tur med hunden vår alene med 2 unger er også tvillingvognen god å ha.

Skrevet

Vi har med vogna for å avlaste når vi går turer, men han liker best å gå selv. Synes han kan gå ganske langt, jeg blir sliten av turene våre hehe:) men så er jeg i min 39. uke å da, så det er vel litt naturlig;)

Har kjøpt til ståbrett som han kan bruke når jeg triller alene med begge to etter bebisen er kommet, så får vi bruke begge vognene når pappaen er med:)

Han har 1 dag i uken han sover i vogna i bhg, ellers sover han hjemme på dagtid:)

Jeg tenker at det blir gradvis mindre og mindre vognsitting på poden. Har ikke bestemt meg for at når han blir så og så stor så skal han ikke bruke den mer. Han styrer det selv.

Skrevet

Glemte å si at han er 2 år og 3 mnd gammel:)

Skrevet

Minsten hater vogn. Men skal han gå, stikker han bare av!

Misunner dere som har barn som går pent og pyntelig ved siden av dere....

Skrevet

Tror ikke det finnes sånne barn, det er bare en myte. Eller så er de syke eller neddopet:P

Yngste min er 2,5 år. Vi har enda vogna, men den brukes bare til lange turer. Joda, han er flink å gå, motsatt retning eller over veien, eller inn i hagen til vilt fremmede...

Skrevet

Hm, brukte den til eldstemann til han var ca 2,5, da ville han ikke sitte der mer.

Lillemor bruker vi den av og til t/r barnehagen, men hun vil helst bli kjørt med sykkel,spark,rattkjelke,akebrett. Vi kommer nok til å bruke den på 17.mai ihvertfall, hun liker godt å sitte i vogna. Kommer sikkert til å ha den til hun er 3 år ihvertfall. Hun sover i vogn i barnehagen, men hjemme sover hun på sofaen eller i senga på dagtid. Hun er 2,5 år nå.

Skrevet

Han er tre år og tre måneder. Vi kommer til å bruke vogna på 17.mai i toget ellers er det kun unntaksvis at vi bruker den. Han er blitt veldig flink til å gå etter han skjønte at beina virket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...