Noddy78, en av hver! Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Noen som har erfaring med leveringstid derfra? Gleder meg som en liten unge til å sette igang! Skal ha blitt sendt senest igår fra sports-hoop, bare lurer på om noen andre har bestilt derfra og hvor lang tid det tok ca?
StineMor_2007_ Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 jeg bestilte oxo derfra men tror jeg ventet 1 til 2 uker.. om jeg ikke husker feil
Noddy78, en av hver! Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 Takk skal du ha, høres jo riktig ut det, får bare smøre meg med tålmodighet!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Hvordan vet du at den er sendt?? Jeg venter spent på min også, 2,5 uker siden jeg bestilte.. Håper den kommer snart, og at jeg ikke har surra..
Noddy78, en av hver! Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2008 Bare antar det, sto på bestillingsbekreftelsen at det ville bli sendt innen 3 dager :-) Jeg vil rocke!!!!! men, skjønner at jeg må smøre meg med LITT tålmodighet ihvertfall:-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Du får mail med sporingsnummer fra dem når den er sendt fra dem. Da kan du spore den på posten.no Her tok det vel ti dager fra bestilling til jeg rocka:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Hm.. Har ikke fått noe sporingsmail.. Burde jeg prøve på nytt eller vente å se?? (2,5 uker siden jeg best.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå