Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Det sang en eller annen for lenge siden.Idag føler jeg meg som en smurf.Det var jo slik en flott dag.. Men smurfer holder koken .. Klemmer til alle som måtte trenge det :0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Klemmer tilbake til deg:-) Jeg tror flere av oss føler oss som smurfer idag.......
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Det som er så fint,er at smurfene har et kjempefint fellesskap =) Di har det som trengs.Nemlig !! Så klem tilbake,og hurra for smurfene!!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Den dere tramper aler mest på er jo henne som heter Maud da. Er dette et forum der alle kan is hva di tenker på bare ikke henne? Hvis dere hadde sagt at dere ønsket noe anet på modne og så snakket her så hadde vel ingen følt seg utestent og mistenkelige? Det er mobbing når man utestenger folk også nemlig. Jeg har ombestmt meg og vil ikke leke her eller på modne når jeg kjener etter.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Du får sette deg inn i saken først da kanskje.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Nå synes jeg vi bare skal la være å svare på dumme kommentarer og påstander tatt ut av luften. Det er tydelig at noen har bestemt at vi er mobberne og er slemme, det rare er at ikke flere har sett det vi har opplevd.......men kanskje vi ikke skulle holdt kjeft så lenge. Nå kjenner jeg at jeg er dritt lei hele denne saken og synes det er på et så lavmål som jeg aldri har opplevd i hele mitt liv. Selv ikke i verste tenårings-og hormonstadiet... Jeg er utrolig glad for at jeg har mer å drive med enn å lage mobbere av andre, å lage meg selv til offer og drive et renkespill uten like..... Så får vi håpe at vi kan få ha det hyggelig her inne heretter og fortsette den gode tonen vi alltid har hatt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå