rooosey Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 e det noen her som har peiling på cb og qr teste positivt me cb. to daga på rad ( først) og par daga sener tester jeg negativ me qr? noen ??
bomsa Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Har du testa positiv med cb så er du nok gravid. tror ikke man kan teste falsk positiv med den. Har ingen erfaring med de andre....
rooosey Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2008 tusen takk for svar ja må bare vente å sjå om e e gravid)
Mille og baby :) Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 jeg testet med qr i går. Den var negativ. Men jeg mistenker alikevel en graviditet. Har du testet positiv på cb så vil jeg tro ganske sikkert at gravid. Jeg mener at testene bare kan vise negativt ved feil og ikke ved positivt? Tror jeg Lykke til da i alle fall
rooosey Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2008 ja ikke saint! e blir helt tullete av den her ventinga. tok en cb digital den sto dt ikke gravid på! så vet ikke. bestilte cb vanlige på nettet som jeg sikkert får over helga. så håper at disse slår ut positiv! har så fryktelig lyst!
ElleMelleMini Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Jeg tok en billigtest på onsdag og fikk negativt....i dag testet jeg med CB og fikk positivt. Jeg velger å stole på CB... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå