M@mm@ til mine barn Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har tenkt å leie en privat villa med svømmebasseng og da blir det naturlig med leiebil. Men hva med bilstene da ? Tar dere med ? Leie ? Kva med sikkerhet og kvaliteten ?
Willy Wonka Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Hadde med hjemmefra.. De bilsetene de hadde på flyplassen var beregnet større barn (sitte selv).
Trine & co Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Hei Jeg jobber i Holiday Autos og kjenner til dette godt. Det er mulig å leie bilseter til bilene. Dette koster da litt ekstra som du betaler på plass. Når det gjelder sikkerheten, skal denne være ivaretatt. Men du må oppgi alder og kilo på barnet ved bestilling, slik at leverandøren kan skaffe deg ett sete som passer. Nå vet jeg ikke hvordan det er med andre utleiefirmaer og dette, men hos oss (www.holidayautos.no) er du garantert bilsete når du bestiller dette. Håper dette ga svar på dine spørsmål
* 5 om dagen * Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 vi leide bil igjenom avis,nå når vi var på gran canaria, og bestile hjemmeifra...de trengte alder og vekt på barna, betalte når vi hentet bilen....veldig gode seter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå