Gå til innhold

Forbanna barnehagekontor!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått noe svar på søknaden ennå, så jeg regner det som lite sansynlig at hun får plass, men skulle gjerne ha visst hvor i køen hun står. Til høsten er hun tre år, og må ut av familiebarnehagen hun går i, så da står vi uten plass. Men å få tak i noen på barnehagekontoret i bydel Nordstrand er helt umulig. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har prøvd å ringe de siste 2,5 årene, og en eneste gang har jeg kommet gjennom. Før var det aldri noen som tok telefonen. Nå har de lagt om og det går via et sentralbord, men får hver gang beskjed om at det ikke er noen tilstede på kontoret. Så når jobber disse menneskene egentlig? Skal det virkelig være sånn at det er umulig å få snakke med noen på et offentlig kontor som tross alt berører hverdagen til ganske mange? Kjenner jeg er ganske forbanna på denne bydelen nå. Får vel pakke sammen og flytte til en kommune med full dekning for å få plass.

 

AAAAAAAaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, veldig mange offentlige kontorer det er umulig å komme igjennom på.

 

Jeg bor i en kommune i Akershus, der fikk man svar på søknaden tidlig i april. Dårlig at du ennå ikke har fått svar på søknaden din!

Skrevet

De som har fått plass fikk svar i april. Men det er et andreopptak, så de som ikke får plass i det hele tatt får ikke endelig avslag før rundt 1. juni. Skulle gjerne visst hvor i køen vi er. Dette kontoret har i alle fall bekrefta alle mine fordommer mot offentlige kontorer. Det er ikke service som står i høysetet der.

Skrevet

Jeg trodde det var vanlig at de som har plass i familiebarnehager er garantert plass i en annen barnehage når de blir for gamle til familiebarnehagen...

 

Er du forresten sikker på at 1.inntaket er ferdig? I kommunen jeg bor i har de gått ut med at alle, uansett alder, får plass, men alle har ikke fått brev om hvor enda, men kommunen sier de kommer innen midten av mai.

 

Hvis de aldri svarer på telefon, kan du jo prøve å sende dem en mail og se om de svarer på den eller ring opp igjen når du får svareren og spør på sentralbordet hvordan du skal få snakket med noen.

Skrevet

du har ikke anledning til å ta deg en tur innom og snakke med dem da? litt enklere enn å komme gjennom på telefonen

Skrevet

For å få vite hvor i køen du står i de ulike bhg du har søkt på, så kan du kontakte bhg du har søkt på, da får du vite hvilke plass dere er på!

Skrevet

prøv å ring igjen. jeg har kommet gjennom halvparten av gangene jeg har ringt.

Lykke til!

Bare ikke gi deg!

(Bor i samme bydel som deg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...