Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Luca er vel italiensk. synes det er litt feminint,men var en veldig kjekk italiener som het det sommeren 96... hehe
tjukka med spire i magen Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 jeg syns Luca høres ut som ei jente........
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Syns det er jentete... fint på en sør-europeer, men syns ikke det passer "på norsk".
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Synes det er tøft og pent og langt mer sjeldent enn poppis-Lucas. Men synes også at Lucas er et utrolig vakkert navn.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå