Mammaen til Lillegutt Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Er i så godt humør i dag, så skal til å lage noe godt til middag. :-) Tenkte å steke kjøttdeig, mais, løk, hvitløk, paprika og blande i litt taco saus, så legger jeg litt av blandingen i en tortilla lefse og strør over masse ost. bretter den slik at den er pakket inn. Hver den i nn i ovn i 10 minutter.Samtidig så lager jeg salat som jeg har over i en skål og rømme, ekstra taco saus og voila så er maten klar :-) Hva skal dere andre lage til middag i dag?? :-)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Mmmm det hørtes godt ut.... Her blir det noe så spennende som fiskeboller i hvitsaus....
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Vi skal grille!! I dag blir det pepperbiff og nypoteter, salat, bernaisaus og grønnsaker i folie*nam nam*
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Vi skal grille;) Skal på butikken nå og handle:))
Mammaen til Lillegutt Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2008 namm, grilling hørtes digg ut da:) Tror det blir sommerkotelletter og hjemmlelaga potetsalat i morgen ja + salat da:)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 mmmmm, skal til en venninne som har hamstret inn masse god grillmat, så det skal jeg spise i dag. Også har hun vært å snill og kjøpt inn et par munkholm til meg......gleeeeeeeder meg : )
maria isabell Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 kylling lår, salat, poteter,champinjong, gullerøtter
elin og gutta;) Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 her skal jeg og liten spise kveldsmat-middag litt seint. vi er alene hjemme og skal kose oss med laksefileter og brokkoli. liten som har bestemt det:)
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Vi skal bestille peperoni-pizza på "hjørnet" med rømmedresing...mmmmmm
lille spira Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 Her blir det sein middag.. urtemarinert indrefilet, fløtegratinere poteter og smørdampa grønnsaker Gleder meg!!
freefly Skrevet 9. mai 2008 #12 Skrevet 9. mai 2008 her blir det ovnsbakt laks med brokkoli,gulrøtter og rømme. nammm... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå