Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i så godt humør i dag, så skal til å lage noe godt til middag. :-)

Tenkte å steke kjøttdeig, mais, løk, hvitløk, paprika og blande i litt taco saus, så legger jeg litt av blandingen i en tortilla lefse og strør over masse ost. bretter den slik at den er pakket inn. Hver den i nn i ovn i 10 minutter.Samtidig så lager jeg salat som jeg har over i en skål og rømme, ekstra taco saus og voila så er maten klar :-)

Hva skal dere andre lage til middag i dag?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmmm det hørtes godt ut.... :)

Her blir det noe så spennende som fiskeboller i hvitsaus....

:)

Skrevet

Vi skal grille!! I dag blir det pepperbiff og nypoteter, salat, bernaisaus og grønnsaker i folie*nam nam*

Skrevet

Vi skal grille;)

Skal på butikken nå og handle:))

Skrevet

namm, grilling hørtes digg ut da:) Tror det blir sommerkotelletter og hjemmlelaga potetsalat i morgen ja :) + salat da:)

Skrevet

mmmmm, skal til en venninne som har hamstret inn masse god grillmat, så det skal jeg spise i dag. Også har hun vært å snill og kjøpt inn et par munkholm til meg......gleeeeeeeder meg : )

Skrevet

kylling lår, salat, poteter,champinjong, gullerøtter

Skrevet

GRILLMAT:D

Skrevet

her skal jeg og liten spise kveldsmat-middag litt seint. vi er alene hjemme og skal kose oss med laksefileter og brokkoli. liten som har bestemt det:)

Skrevet

Vi skal bestille peperoni-pizza på "hjørnet" med rømmedresing...mmmmmm

Skrevet

Her blir det sein middag.. urtemarinert indrefilet, fløtegratinere poteter og smørdampa grønnsaker :) Gleder meg!!

Skrevet

her blir det ovnsbakt laks med brokkoli,gulrøtter og rømme. nammm... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...