Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 jeg heier på Erlend... han gutten med forskjellig hårfarge fra dag til dag... han synger fint syns jeg... håper han vinner.... han er liten jan werner syns jeg =) hehe... hvem heier dere på ?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Hmm, vanskelig. Vegar, madeleine å erlend kanskje. Nora også. Nei, jeg klarer ikke velge....
happybirthday Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Av de som synger i finalen, er det absolutt Erlend som har det største talentet, med sin klokkeklare røst. Hvis noen av de som synger skal vinne, så må det bli Erlend. De andre har brae stemmer de også, men blir litt for mye "skriking" etter min mening. Med fare for å erte på meg noen, håper jeg ikke Celina (eller hva hun nå heter) vinner, for hun kom til finalen med god hjelp fra "lita-og-nusselig-og-søt-og-flink-pike-syndromet" og vant like mye på dette som på sangstemmen. Men for å være ærlig håper jeg det er noen andre enn de som synger, som går av med seieren. Sangtalenter har jo blitt eksponert så mye gjennom Idol, så det hadde vært greit om noe annet hadde toppet listen nå. Det kommer dessuten sikkert nye runder med Idol, regner jeg med.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 duolva duottar..... men jeg tror ikke de vinner, de har ikke høy nok sjarmfaktor i forhold til flere av barna Mange flinke, vanskelig å velge.
Alba44 Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Jeg må se hva de viser av seg selv i dag før jeg vil bestemme meg for favoritt )
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Rokkering Vegard, et skikkelig talent. Ikke det at synging ikke er et talent, men blir litt for Idol for meg. Han lille Vegard er jo helt rå....
Gifteklar:0)) Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 ERLEND!! Ble helt betatt når jeg så han første gangen, for en stemme!!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 9. mai 2008 #12 Skrevet 9. mai 2008 Erlend! Maddeleine på 2 plass!
cherry coke Skrevet 9. mai 2008 #14 Skrevet 9. mai 2008 Erlend!! Tror jeg...kan hende jeg ombestemmer meg .
giggsi Skrevet 9. mai 2008 #15 Skrevet 9. mai 2008 Erlend! Er fra samme by.Han er kjempeflink og en veldigt sympatisk fyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå