(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har en babybjørn bæresele, en jeg har fått. Tror den en noen får år gammel. Den har slike messingknapper hvis dere skjønner hvilke jeg mener. Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal feste denne ryggstøtten, om snuppa skal sitte andre veien. Altså med ryggen mot maven min. Da skal vel den øverste ryggdelen brettes ned, ikke sant? Er det ikke noe å feste denne på, så den ikke kommer på ansiktet til snuppa. Liker ikke babybjørnen i hele tatt så bruker den ikke så mye, så har ikke forsket så mye på den. Har bestilt meg ergo.
Snupi27 Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 du kan feste den på to måter.. fram til emilie var ca 5 mnd så festet vi den på messingknappene så hun måtte ha armene mellom . så hun fikk "stroppen" over skuldrene. nå når hun er over 5 mnd fester vi den under armene hennes på messingknappene som er der..
Krøvvel Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er glad for at du har bestilt deg ergo, den er ca 1000000 ganger bedre å bære i! Gled deg! En ting du skal vite er at det er ikke så lurt å bære barn med ansiktet vendt fra deg. Da har de jo ingen sjanse til å skjerme seg fra inntrykk. Du kan heller bære på ryggen hvis du har nysgjerrig baby, når du får ergoen:-)
05juli Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 dytter noen må da vite hvor man kan kjøpe denne selen???
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2008 Det var et godt tips Krøvvel!! Hun er veldig nyskjerrig skjønner du så da blir det fint for henne å sitte bak på ryggen!=) gleder meg til å få den ja, kan ikke være verre enn babybjørn værtfall. Den liker jeg ikke.. 05juli: Jeg har bestilt meg ergosele på babyslynga.no.
Yo&La+spire Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Gratulerer med ergo da;) Du kommer nok til å bli fornøyd, de fleste blir det (særlig de som er vant med bb...hehe) 05juli: vidunderbarn.no selger den også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå