Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange uker? hva veide ungen? ger dere multivitamin og jern?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 7 uker prematur og veide 2320g og var 46cm lang ved fødselen. Han gikk ned til 1900g noen dager etter fødselen.

Nå er han snart 9mnd, og vi gir ikke jern eller multivitamin lenger. Jeg fikk beskjed om og gi det til 6mnd.

Skrevet

*Vero*87...

Var inne å så på bildet av gutten din, så nydelig han var!=) Måtte bare si det. Blir nok en kjekka`s det..

Skrevet

Tusen takk:) det var koselig og høre.

Må innrømme at han er et lite sjarmtroll;)

Skrevet

Felix er 5 uker prematur.

2200g og 45cm lang:-) Han får både multivitamin og jern. Ikke hver dag vi husker det men... Høhø:-)

Skrevet

Nr 1: Uke 35, 1710g,44cm. Ga multi og jern til ca 6-7 mnd, da nektet han mer.

Nr 2:Uke 36, 1980g, 44 cm. Gir multi og tran, jern sliter vi m å få i ham

Skrevet

Min ble født i uke 34, 2040 gram, 44 cm. Vi ga folat, jern og tran (var det sykehuset instruerte om).

Skrevet

ca 11 uker for tidlig, 1300g, ga folat i 6mnd, og multivitamin og jern i 1år, det vi fikk beskjed om på sykehuset iallefall!

Skrevet

Lille snuppa var 7 uker for tidlig (født i uke 33) veide 1870 og 42 cm lang

Fikk mm gjennom sonde i 3 uker, og den var iblandet multivitamin, jern og folsyre)

Fikk beskjed at hun skulle ha d-vitamin eller tran etter fylte 3 mnd og det tar hun så fint så. Folsyre frem til 3 årsalderen for å styrke hjernen fikk jeg beskjed om..... men da jeg byttet lege hadde ikke han hørt om det så han så ut som et spørsmålstegn... men hun får det ihvertfall og det smaker bare vann.

Skrevet

Uke 36

4 uker for tidlig

2499gram 49 lang og 31 rundt hodet

ingen tilskudd kun morsmelk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...