xxxJulianexxx Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Er egentlig ganske fornøyd jeg. Men hvis jeg hadde vært rik hadde jeg valgt å fikse på noe. Bla. større pupper. Dere a?
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Stort sett, bortsett fra det lille mage-flesket
*Urolig* Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Nei, jeg er nok ikke det. Jeg føler meg tykk,ville egentlig endret det meste med med meg selv. håret, øyenfarge, kroppsfasong, nesen...uff...jeg har veldig dårlig selvtillit, desverre :/
silhah og emilie Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 har litt for mye mage, rumpe og lår kunne tenkt meg penere hus og større pupper men ellers syns jeg at jeg ser helt grei ut
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Er fornøyd med meg selv og gubben er fornøyd,så da får jeg være som jeg er Hvis jeg skulle forandre noe hadde det vel vært de jævla cellulittene jeg har bak på låra,men shit au...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Nei, er veldig langt fra å være fornøyd. På den ene siden synes jeg kosmetisk kirurgi er forkastelig, men på den andre siden er det mulig jeg hadde benyttet meg av det om jeg hadde hatt råd... Dobbelmoral er bedre enn ingen moral, er det vel noe som heter... Optimalt sett skulle jeg heller ønske jeg greide å bli fornøyd med den jeg er.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Jepp. Men merker faktisk at jeg er mindre fornøyd nå som jeg har begynt prosessen med å gå ned i vekt, enn jeg var når jeg hadde 10 kg mer å bære på. Så bare spørs, kanskje jeg hater meg selv om 20 kg?
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Ikke i dag, siden jeg sitter her sminkeløs og håret i knute. Men jeg så meg selv i vårt enorme garderobeskap-speil da jeg sto opp i morges, og for første gang klarte jeg å se helt tydelig at jeg har gått ned noen kg -har fått tilbake midjen min, og magen er betydelig mindre. Det var deilig. Hvis sambo legger merke til det snart også, blir det enda bedre
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 ja jeg er fornøyd meg utseende mitt. Hat tatt av en del og begynner å bli slik jeg var før graviditet og amming :=) Jeg har former og det er jeg veldig fornøyd med :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå