Gå til innhold

har fått mensen, men tok en test likevel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk mensen i går, selv om jeg egentlig ikke hadde ikm før mandag. mensen har ikke kommet "skikkelig" ennå, men det gjorde den heller ikke sist, før det hadde gått et par dager. jeg tok likevel en cb digital i dag tidlig, som sa ikke gravid (regnet jo med det siden jeg hadde fått mensen) man da jeg åpnet den for å se inni, var det en sterk strek, og en veldig svak en. men den hadde vel stått gravid om jeg var gravid vel? jeg har jo fått mensen tror jeg, men ble litt usikker da jeg åpnet testen og så den svake streken der. noen andre som har prøvd å åpne cb digital? kan jo for så vidt være at det SKAL være to streker på den lappen inni men.. tenkte jeg skulle høre her, for jeg hadde egentlig tenkt meg på fest i morgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har helt rett i at det skal være 2 streker i den inni. jeg måtte jo åpne min for jeg var så nysgjerrig på å se hvordan den fungerte, og det var 2 streker der, det var både når det sto gravid og ikke gravid, kommer vel ann på fagen på strekene hva den sier tenkte jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...