radio Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Har flyttet til et flott området hvor vi trives veldig godt. Vi og noen andre hus har ansvar for vedlikehold av en felles lekeplass i nærheten. Det innebærer altså å klippe gresset der. Det virker som om det bare er vi og et hus til som virkelig gjør det, og det er så frustrerende! Hadde alle gjort litt så hadde det ikke vært mye arbeid å snakke om, men når det bare er to hus som gjør jobben blir det en del. Vet at det i grunn er bare en ting å gjøre, å ta det opp. Jeg bare gruer meg, kjenner ikke naboene i det hele tatt, og har ikke lyst å skape dårlig stemning her. Hvordan går jeg frem uten å tråkke noen på tærne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå