kona til Pondus Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 De siste mnd så har jeg fått en blødning som varer 2-3dg ca 10dg før IKM. Det er veldig lite som kommer, egentlig hadde jeg vel ikke trengt truseinnlegg -men synes det er lite hygenisk å la være.. Noen som har opplevd det samme, el har en ide om hva det kan være? Festeblødning? Tviler, i og med at jeg ikke har prøvd å bli gravid før denne mnd - og har hatt denne type blødning i 4-5mnd nå. Leste et sted at det kan være eggløsningsblødning. Men det er visst svært sjeldent (?). Og hvorfor skjer det nå, og ikke før?
rooosey Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 hei jeg hadde også dette i denne mnd. jeg håper på at det er festeblødning!!! men det vil nå vise seg. jeg blødde mere enn det du gjorde. blødde i 5 dager.mindre enn mens
Stolt mamma og englemamma Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 hei,.. eg pleier å ha det hver mnd.. men bare ca to dager før ikm.. det kalles spotting det:) er visst mer normalt enn hva eg trodde.. men denne mnd har eg hatt det i flere dager.. det kommer liksom ikke noe mer.. så er spent om det er festeblødning denne mnd.. noen med den erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå