Plutseliten :) Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 I hele natt har jeg vært på akutt mottaket på Ullevål sykehus sammen med datteren min Hun skadet nakken i gymtimen i går,og hadde veldig vondt og utover kvelden forverret det seg. Hun responderte dårlig på sterke smertestillende og jeg ringte legevakten som ba oss komme. Etter lang undersøkelse,ble hun påført nakkekrage og vi ble fraktet til Ullevål som tok den type skader på natten. Mange og lange timer,CT og nevrologiske undersøkelser ble hun trillet på nevrokirurgisk avd. Med nummenhet og nedsatt følelse i arm og ben. Hun ligger i tømmerstokk stilling..dvs totalt spent hodet fast,og 4 stk for å snu på henne. Vi venter på MR som kan avdekke funn. Jeg kom hjem med taxi 6.30 idag tidlig,og måtte opp igjen 8.00 for å ordne div tlf. Nå er jeg så sliten..så sliten... For om ikke dette er nok, gikk ikke kontrollen på Riksen med minstemann igår,helt som vi hadde håpet og trodd Lever og milt er fortsatt forstørret og bl.prosenten noe lav,så han behandles for anemi. Nye kontroller igjen om en mnd. Skal det aldri være nok for oss....synes det holder nå. Men solen skinner og det hjelper,solen sto opp 5.55 idag kunne taxisjåføren fortelle Nå må jeg sove en time,før jeg må inn på sykehuset igjen. Det er ikke lett for mamman når hun har blitt litt for stor til å være på barneavd og overlate henne alene på rom med 2 stk 90 år gamle snorkende damer uten tenner Ha en fin fredag,og god pinse alle sammen! Klem
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Nei, nå fikk jeg veldig vondt av deg.. Dette hørtes fryktelig vanskelig ut.. Håper at det går bra for jenta di. Du har jammen hatt nok å stri med i det siste. Gode varme styrkeklemmer til deg .Jeg tenker masse på dere, kjenner du det?? Ta vare på deg selv opp i alt...
Dailis Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Uff, jeg har ikke ord her. Stakkars dere. Håper alt går bra med stor og liten. Klem.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Noen får virkelig alt og det virker som dere gjør det.Nå fikk jeg inderlig vondt av dere.Sender deg en stor klem og ønsker god bedring til dine to!
Maud Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Uff, kjære deg! Dette er jammen altfor mye for et menneske. Det får virkelig sandkassediskusjonen vi andre holder på med til å virke akkurat så bagatellmessig som den faktisk er. Jeg hadde håpet at din lille solståle skulle friskmeldes i dag, at mamma'n din skulle bli kvitt dumme kuler og komme hjem og at dere skulle kunne nyte solen. Stor klem til deg!
tebekaa Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Nei nå stemmer jeg for at du har fått nok, Plutseliten! Dette er virkelig altfor mye på en gang og håpløst umenneskelig. Og når barna blir rammet - det kjæreste du har... Forstår godt at du er sliten nå. Skulle ønske jeg kunne si hokus pokus og så var alt bra igjen, og du kunne sove og hvile og tulle og le hele pinsehelgen... For det hadde du virkelig fortjent nå. Krysser alt som kan krysses for at alt ordner seg for dere nå, kjære deg, og sender digre trøsteklemmer til dere alle.
Gummelillan Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 JA! Nå er det da virkelig nok for dere. Det kan da virkelig ikke være meningen at dere skal slite med alt av uhell og sykdom. Nå krysser jeg alt jeg har for at pendelen snur!!!!
Northernlights Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Håper alt bare går bedre for deg og dine....sant det; nok er nok.
Superlis Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Huff kjente jeg fikk vondt i magen,det er så grusomt når det er noe med ungene...en blir så hjelpesløs!! Håper virkelig at det går bra med dere!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå