2 gutter & huleboer Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Holder paa aa lager sang til lillesosteren min sin konfirmasjon... Kan noen som er god til dette hjelpe meg litt, Melodien er tyven tyven... Skulle hatt med at hun er den som er faar det som hun vill med mamma aa pappa aa att hun snurrer dem irundt lillefingeren! att hun alltid stiller opp og hjelper til med tantebarnet sitt aa er snill aa grei! Haaper noen kan hjelpe meg!
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Tenk, nå er du kjempestor, ja Tiden flyr så fort, så fort Men du er en aktiv jente Mye rart du jo får gjort Alltid blid og glad, smiler, er litt sta Alltid blid og glad, og får det du vil ha Du får alt du peker på, ja, bortskjemt er du kanskje, men Nå skal det også sies her at, du aldri får no' kjeft og skjenn Flink å hjelpe til, grei og søt og snill Gjør det som du må, og får det oftest til Lille frøken, du er så flott Her du sitter, vakker, ja Vi alle her jo håper på At ditt liv blir kjempebra Lykke, lykke til, på din lange vei Hilsen storesøster som alltid støtter deg.
2 gutter & huleboer Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2008 det hortes bra ut,tusen takk. noen flere??
2 gutter & huleboer Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2008 dytter litt paa denne jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå