Gå til innhold

Trenger litt hjelp her....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder paa aa lager sang til lillesosteren min sin konfirmasjon...

 

Kan noen som er god til dette hjelpe meg litt,

 

Melodien er tyven tyven...

 

Skulle hatt med at hun er den som er faar det som hun vill med mamma aa pappa aa att hun snurrer dem irundt lillefingeren!

 

att hun alltid stiller opp og hjelper til med tantebarnet sitt aa er snill aa grei!

 

Haaper noen kan hjelpe meg!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp

 

Skrevet

Tenk, nå er du kjempestor, ja

Tiden flyr så fort, så fort

Men du er en aktiv jente

Mye rart du jo får gjort

 

Alltid blid og glad, smiler, er litt sta

Alltid blid og glad, og får det du vil ha

 

Du får alt du peker på, ja, bortskjemt er du kanskje, men

Nå skal det også sies her at, du aldri får no' kjeft og skjenn

 

Flink å hjelpe til, grei og søt og snill

Gjør det som du må, og får det oftest til

 

Lille frøken, du er så flott

Her du sitter, vakker, ja

Vi alle her jo håper på

At ditt liv blir kjempebra

 

Lykke, lykke til, på din lange vei

Hilsen storesøster som alltid støtter deg.

 

 

Skrevet

det hortes bra ut,tusen takk.

 

 

noen flere??

 

Skrevet

dytter litt paa denne jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...