Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 ble litt paff her. nabojenta på 3-4 år kom og lurte på om ikke jeg kunne ta av støttehjula på sykkelen. Jeg sa at hun måtte spørre mammaen sin. Men det var vist mammaen som hadde sendt henne ned til meg for hun hadde ikke verktøy. Hmmm. hvorfor i all verden ble ikke mammaen med? Jeg svarte nei. Ikke vet jeg hvor vi har all verktøyet og stå bøyd over en liten sykkel og ta av støttehjul nå som jeg er høygravid frister lite. hadde mammen vært med kunne jeg sikkert lett etter verktøy og latt henne låne det.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Er du nå sikker på at mora hennes har sagt det da? Min 4 åring kunne sikkert ha funnet på noe sånnt, og lagt til at "Mamma sa at....." uten at dette var tilfelle..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 joda, hørte hun ropte til mora etterpå at jeg ikke ville.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Men når det er sagt synes jeg det er rarere at en 3-4åring går alene rundt uten foreldrene med. Jeg slipper ikke jenta mi av syne i mer enn toppen 1 minutt av gangen.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Det syntes jeg faktisk ikke du var.Om de ville låne verktøy for å ordne dette selv hadde det vært noe annet. Men å be det gjøre det med stor mage hørtes frekt ut fra deres side. Mammaen får nå eller komme ned å låne av deg.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Første anonym her. Hvis det virkelig var slik at hun sendte jenta si ned for å ordne det, så synes jeg det er kjemperart. Det ville aldri falle meg inn, og jeg hadde nok svart akkurat som du.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Det som hadde vært normalt hadde vel vært om moren kom og spurte om å få låne verktøy for å gjøre jobben selv.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Det spørst litt på forholdet mellom deg og mora. Kjenner du naboen godt osv? Men eg forstår ikkje at mora kunne sende ungen til deg og forventa at ei høggravid dame skulle fikse jobben. Eg hadde gladelig lånt mora verktøyet, om ho sjølv hadde komt og spurt. Men når berre ungen kom, så kan du der og då ikkje vere sikker på om mora ville fjerne støttehjula eller om dette var noko ungen sjølv fant på. Her kjem ungane til meg om kjedet er av på sykkelen; eg er visst blitt sykkelreparatøren blant ungane her;) Og det er heilt greit for meg, men då kjenner eg jo foreldrene her også og ein unge på 3 kan vere aleine meir enn eit minutt ute;) såg det var ei som nemnde det her......
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 HI her, kjenner ikke mora, eller ungen(e) for den saks skyld. Vet ikke helt om jeg vil bli det heller, mora er meget spesiell og har hørt mye rart. Ble helt sjokka når jeg var ute og hørte ho kjefta på ungene sine. si til datra at ho kan suge seg i ræva da--- Ja, bare gå inn og grin.. stakkars unge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå