Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 jeg skriver at jeg ikke setter pris på at enkelte henges ut som dårlige stemningsskapere. Jeg synes at vi som voksne skal holde oss for gode til å gjøre sånt. Dette gjelder for oss alle. Nå håper jeg at vi kan leve i fred og fordragelighet med hverandre. Her skal alle være velkomne, og vi må tolke innleggene i beste mening og ikke lete etter verst mulige mening. Jeg tror at dt er mange misforståelser ute og går. Noen er såre, sinna og lei seg. Jeg blir lei meg når ting er urettferdig, og jeg klarer rett og slett ikke tie når andre blir behandla ufint. Sånn, nok om det. Ville bare dere skulle vite at jeg har skrevet innlegget. Som jeg skrev er jeg åpen for kommentarer- det gjelder her og. Ha en strålende helg alle sammen.
Reveenka Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/137689424 Dette er vel det eneste innlegget på den siden som er i nærheten av det du nevner - og den er vel hovedinnlegger som starter? Det var ingen innlegg av typen før hvertfall - men det er kanskje tatt opp ett eller to etterpå...
Maud Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Takk for støtte kjære du. Dessverre ser det ut til at det har hatt motsatt virkning. Derfor foreslår jeg at vi nå leker vår lek her inne på den måten vi liker å leke. Virkelighetsoppfatningen avhenger av hvor man står når man ser på virkeligheten. Det har jeg i hvert fall fått bevist gjennom denne krangelen som virkelig har havnet på et nivå jeg ikke liker å være.
Dailis Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Du har rett, det er sikkert det lureste;) Og jeg tror ingen liker å være på det nivået dette havnet på. =D
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 og registrerer at det ikke er lov å være uenig i fremgangsmåter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå