Gå til innhold

Ville dere gjort dette mens dere var gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Konsert i england, gravid i 7 måned?

Mannens idol kommer til Norge rundt termindato, han har aldri vært på konsert med han, og ENDELIG kommer han til norge. På verst tenkelige tidspunkt...

Jeg har da vært innom på tour-siden og funnet ut at han skal ha konsert i england et par mnd før, jeg er da 7 mnd på vei. Vi vil gjerne se konserten sammen.

Har sporet opp flybillett, Bed&Breakfast for aktuelle netter, og funnet pris som vil være overkommelig. Min mann har bursdag samme mnd, så tenkte det kunne være en fin presang.. :o)

Spm er om det er overkommelig for meg da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg ville gjort det... Jeg hadde ikke klart å nyte konserten uansett, hadde bekymret meg for bebisen. Pga høy lyd, trengsel osv. Også har jeg blitt fort sliten når jeg har vært så langt på vei.

Jeg hadde sendt mannen min på konsert med en kamerat her i Norge, eller ventet til neste gang han kom.

Skrevet

Jeg så Michael Jackson på valle hovin i 9. mnd. Det gikk bra det. Flytur til england tar 1 og en halv time. Er du frisk så hvorfor ikke. Men selvfølgelig hold deg unna første rekke.

Skrevet

babyen er snart 16 år og jeg tror hun liker jackson:)

Skrevet

Vi skal ut å fly om et par uker, jeg er gravid i uke 29 nå:) 1 mnd før termin skal vi på konsert i Oslo, dog med sitteplasser :D

Skrevet

Jeg var på Big bang konsert da jeg var 6,5 mnd på vei. Det var ganske slitsomt. Folk stod som sild i tønne og jeg var redd for at noen skulle dytte borti magen min.

Fikk også veldig vondt i føttene, så jeg måtte ta av meg støvlettene :P

Skrevet

Jeg var på Metal konser når jeg var ca 7 mnd på vei...Måtte riktignok gi meg tidlig, men da stod jeg og det ble litt for mye lyd for både meg og babyen.

Ser ikke hvrfor det skal bli et problem om dere har sitteplasser og ikke er helt fremst... Men jeg vet ikke hvor langt ut i svangerskapet du kan fly? Er det bare siste mnd at det er et problem for flyselskapene?

Skrevet

Takk for svar! Jeg har funnet sitteplasser, billettene er klare til bestilling. Vet ikke om jeg tør bestille! Har pris på fly, B&B og skal nå se om jeg finner hvilket tog som går fra stansted til Plymout en plass......huff, jeg har beslutningsvegring!

Med billetene til konserten vil det bli ca 9000. pluss mat.....

!!!!!!!!!!vet ikke om jeg tør bestille.. :o)

Skrevet

konserten er i slutten av juni, jeg har termin 11 august.... vil være 34 uker............!

Skrevet

var på konsert i 7 mnd jeg,, men det var i norge da.. :-)

JEg ville dratt, om du er frisk og rask... :-)

Skrevet

Dra, og kos dere! Dersom fødselen skulle starte i London, er jo det et greit land å føde i.

Hadde vært mer bekymret dersom det var i Thailand eller noe;)

Mest sannsynlig går det veldig bra, men hvis du skulle bli i dårlig form mot slutten av svangerskapet sender du bare mannen og en venn av ham:)

Jeg var på både Span- og Kornkonsert da jeg var ganske langt på vei, og det gikk kjempebra! Til og med uten sitteplasser;)

Skrevet

Om du er frisk og rask ville jeg absolutt dratt :-) Tror nok også mannen din setter stor pris på turen!

Skrevet

Det ville jeg ha gjort, du får jo bare sørge for at du kan stå/sitte bak. Mannen kan jo bare gå foran, dersom han vil det.

Det skal dessuten ekstremt mye til for at barn i mors liv får for høy lyd... Har vært på konserter når jeg har vært gravid iallefall, dog bare i Oslo da;)

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke gjort det.

Naturlig forklaring: fødte helt uten forvarsel 7 uker før termin, så blir jeg gravid igjen så skal jeg holde meg i hjemlige trakter på den tiden :)

Skrevet

Nei nei nei ikke jeg !

Hva pom du får en albue i magen under konserten - ja det kan skje på handletur på kiwi og , men större risk på konsert.

Höy lyd .

Jeg fikk foröverig beskjed ifra lege at siste trimester skal man helst ikke fly

Skrevet

bare sørg for å få legeattest om at du kan fly og det ikke er noe komplikasjoner i sv skapet...

For ellers kan det hende du ikke får gå ombord i flyet,,,,

mange flyselskap krever det når man er gravid...

Skrevet

Jeg har bestilt turen nå :o)

Sitteplasser på konserten. Det blir bra, vettu :)

Spørs om jeg klarer å holde det hemmelig i en mnd nå! eller i allfall til billettene kommer :o)

Skrevet

Så bra,håper dere får en fantasisk tur.:)

Skrevet

Ja, det ville jeg gjort, med sitteplasser og et stykke unna høytalerne.

Håper du er klar over at du må mest sansynlig ha legeerklæring på at du er i form til å reise med fly.

Skrevet

Kjempefin bursdagspressang!!:)

Hyggelig ting å gjøre for din kjære;-)

Skrevet

Den legen har ikkje vert heilt oppdatert mamma-til-me. Ein kan fly fram til to veker før termin. (beskjed fra min obstetrikkspesialist og gynekolog) =)

Angående å reise til England, så hadde eg gjort det. Men eg hadde gått til lege først og hatt GU. Då eg var 7mnd på veg var eg fødeklar uten å merke noko til det, ikkje så mykje som ein kynnar. Eg hadde født for tidlig om eg ikkje hadde hatt jevnlig GU og fått medisiner. Alltid greit å vera sikker, så før eg hadde satt meg i eit fly så hadde eg hatt GU. Sitteplass på konserten er nesten eit must ;)

Skrevet

Glemte:

Ja, jeg hadde også gjort det:)

Men ikke siste mnd..Men rundt 34 uker går nok greit:)

Skrevet

Bare vær klar over at noen flyselskap krever legeerklæring på at du er i god nok form til å fly. Kjip overraskelse hvis turen stopper før du har fått satt rompa i flysetet.

Ellers får du vel bare kjenne på formen fremover. Mulig du kan bli plaget med mye vann i kroppen etterhvert, og da er det ikke noe særlig å reise med fly eller sitte lenge uten å ha beina i været.

Hadde selv termin i august og var på et kurs i juni, det var brennhett, og beina mine så ut som to klubber etter et par timer.

Skrevet

Du må nesten se an formen.

Da jeg var gravid på den tiden, var jeg veldig dårlig.

Husk at konserter har ofte veldig høy lyd, og det kan hende den lille reagerer på det.

Jeg måtte bare gå, da jeg dro på konsert gravid, fordi det ble ville protester i magen :) Blir sikkert veldig høyt til dem stakkars

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...