HH72 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Noen tips? Kjører en mindre bil som ikke har stort nok bagasjerom til barnevogna. Kunne tenke meg en stasjonsvogn som ikke er altfor stor siden jeg bor i by og det er mye små parkeringsplasser. Ca 2-3-4 år gammel og ikke altfor dyr. Håper på mange svar! Familien er liten-bare meg og babyen
2 Gullunger Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Ford Focus - fin liten stasjonsvogn som ikke er så dyr. Begge søstrene mine har slik og er godt fornøyd. Var en av de vi tenkte på også, men vi endte med en litt større type til slutt = VW Passat stasjonsvogn.
WildPrincess Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Skoda Octavia mye bil for pengene http://www.motor.no/incoming/article208788.ece Vi vurderte dette lenge som et alternativ til å sette inn seter i vår to seter VW Touran... men ser ut til at Touranen vinner, er litt for glad i den til å selge den.
Edelweis Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 vi kjøpte nettopp en toyota avensis. 2002 model til 129 000. =) om den er så liten det vet jeg ikke da. men skal du ha en liten stasjonsvogn så er susuki baleno ganske liten å fare med=) toyota er allefall veldig holdbare biler=)
Lykkeliten123 Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Scoda Octavia- denne er bare kjempe! Jeg har ikke stasjonsvognen av Scoda Octavia, men bagasjerommet er kjempestort. Har hatt den i fire år nå og er storfornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå