Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? Kjører en mindre bil som ikke har stort nok bagasjerom til barnevogna. Kunne tenke meg en stasjonsvogn som ikke er altfor stor siden jeg bor i by og det er mye små parkeringsplasser.

Ca 2-3-4 år gammel og ikke altfor dyr. Håper på mange svar! Familien er liten-bare meg og babyen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

toyota avensis:) da ska me kjøpa..

Skrevet

Ford Focus - fin liten stasjonsvogn som ikke er så dyr.

Begge søstrene mine har slik og er godt fornøyd.

 

Var en av de vi tenkte på også, men vi endte med en litt større type til slutt = VW Passat stasjonsvogn.

Skrevet

Skoda Octavia :) mye bil for pengene http://www.motor.no/incoming/article208788.ece

 

Vi vurderte dette lenge som et alternativ til å sette inn seter i vår to seter VW Touran... men ser ut til at Touranen vinner, er litt for glad i den til å selge den.

Skrevet

vi kjøpte nettopp en toyota avensis. 2002 model til 129 000. =) om den er så liten det vet jeg ikke da. men skal du ha en liten stasjonsvogn så er susuki baleno ganske liten å fare med=) toyota er allefall veldig holdbare biler=)

Skrevet

Scoda Octavia- denne er bare kjempe!

Jeg har ikke stasjonsvognen av Scoda Octavia, men bagasjerommet er kjempestort.

Har hatt den i fire år nå og er storfornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...