En blå å en rød:) Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 HURRAAA!!! Endelig kom den forbannade rockeringe...He he... Har rocka i 2 dager å er så støl i mage og hals (!!!) at hjelpe meg... Men det er KNALL MORRO!!!! Å utrolig enkelt faktisk!! Jeg har 4-ringen, å er knallfornøyd. Trodde det skulle være skikkelig vanskelig, men neeeida, dette gikk da som en drøm! Dere som venter på ringen, GLED dere! (tok 1 mnd før jeg fikk min da, så max uheldig jeg som er så utålmodig...) Ikke noe blåflekker enda, selv om jeg har rocka ca 10 min hver dag... Nå håper jeg disse svartens håndtakene forsvinner fort som fy! Midja mi er smal nok den, er hofte-flesket og håndtakene som skal bankes vekk....MOHAHAAA..... Målte liv-vidde før jeg begynte, å skal måle neste onsdag når jeg har brukt den i 1 uke, så da er jeg spent!
Mammarama=) Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har hatt min i ca 10 dager.Målte før jeg begynnte og etter en uke hadde da gått inn nesten 2 cm..Har fått mye blåmerker, men gjør ikke vondt lengre, må si at jeg kun rocket 2 min hver vei pr dag første uka..Så jeg er imponert over resultatet=)
☆lillastjerne☆ Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Hvor kjøper dere disse berømte rockeringene??? Tror kansje jeg må prøve jeg også;o) Hva må dere betale for de? Porto?
Mammarama=) Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 www.sports-hoop.com koster ca 150 for ringen og 150 i porto. Ble ca 300 til sammen..
fjollefrua Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 eller på http://www.rockeringer.no/ norsk imoirtør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå