Gå til innhold

Da har jeg rocka på ringen i 2 dager!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HURRAAA!!! Endelig kom den forbannade rockeringe...He he...

Har rocka i 2 dager å er så støl i mage og hals (!!!) at hjelpe meg... Men det er KNALL MORRO!!!! Å utrolig enkelt faktisk!! Jeg har 4-ringen, å er knallfornøyd. Trodde det skulle være skikkelig vanskelig, men neeeida, dette gikk da som en drøm!

Dere som venter på ringen, GLED dere! (tok 1 mnd før jeg fikk min da, så max uheldig jeg som er så utålmodig...)

Ikke noe blåflekker enda, selv om jeg har rocka ca 10 min hver dag...:) Nå håper jeg disse svartens håndtakene forsvinner fort som fy! Midja mi er smal nok den, er hofte-flesket og håndtakene som skal bankes vekk....MOHAHAAA..... Målte liv-vidde før jeg begynte, å skal måle neste onsdag når jeg har brukt den i 1 uke, så da er jeg spent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt min i ca 10 dager.Målte før jeg begynnte og etter en uke hadde da gått inn nesten 2 cm..Har fått mye blåmerker, men gjør ikke vondt lengre, må si at jeg kun rocket 2 min hver vei pr dag første uka..Så jeg er imponert over resultatet=)

Skrevet

Hvor kjøper dere disse berømte rockeringene???

Tror kansje jeg må prøve jeg også;o)

Hva må dere betale for de? Porto?

Skrevet

www.sports-hoop.com koster ca 150 for ringen og 150 i porto. Ble ca 300 til sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...