Heaven har født::) Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Noen her som har vært inne på en side som viser hvor høyt livmoren er kommet opp i ulike uker? og har link? Var inne på en side forrige sv.skap, men husker ikke hvor...
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 er ikke den tykke streken på svangerskapspapirene et slags gjennomsnittsmål?
Heaven har født::) Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 er vel det. Men det er vel ca mål det som vises der også. Var artig å følge med på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå