bus&kul Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Mine svigeforeldre har sagt ja til å passe våre barn, 3 stk, og har nå sagt ja til å passe to andre barnebarn også. De vil ta alle fem i alderen 22 mnd- 6 år med seg på hytta si. Den ligger ganske trygt, men det er bilvei og en ganske dyp bekk innenfor rekkevidde for små bein. Min minste jente har aldri sovet borte fra oss og kjenner ikke sine besteforeldre veldig godt siden vi ikke har bodd nærme dem de siste to årene. Hun er aktiv og krevende, klatrer, hopper stikker av osv- som en helt vanlig 2 -åring. Men jeg sier nei. De får ikke passe henne sammen med 4 stk barn til. Da er jeg rett og slett redd for at de ikke skal klare å følge godt nok med på henne og at det skal skje noe. besteforeldrene er verdens snillest og gjør alt for sine barnebarn og oss. Derfor blir de sikkert såret når jeg sier at jeg ikke lar de få ansvaret, men jeg vil la min magefølelse bestemme. Det er mine unger. De andre to er 4 og 6 år og har vært på den hytta mange mange ganger. De er lydige og flinke og de kommer til å kose seg. Er jeg på jordet??
silhah og emilie Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 hadde nok gjort det samme som deg jeg altså...
Trulte76 Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Nå kjenner jeg ikke dine svigerforeldre, men hadde det vært mine hadde jeg sagt ja. For jeg vet for forsiktige de er å passer på Ser jo bare jeg er hjemme på besøk (de bor et stykke vekke så er ikke der så ofte) der er det mye huggorm. Sier til meg og jentene mine de må ikke gå i høygrasset passe på passe på. hva gjorde jeg da? sprang utti skogen titt og ofte å lekte meg hehe Så de er mye mere "hønemor" for mine barn enn de var med sine barn Så der har jeg ikke hatt noe problemer med at de passet 5 stk.
grå :) Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 vet ikke hva jeg hadde gjort, men min erfaring med barn er at de minste ofte holder seg der de andre er og at en unge er ofte mer krevende enn 5. de rett og slett sysselsetter hverandre mer. selv i lav alder
bus&kul Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2008 Glemte å si at det er snakk om to- tre dager og netter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå