Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Han kasta opp all kveldsgrøten sin på onsdag......så åt han greit i går men hadde ganske dårli matlyst.Så kasta han opp grauten sin i går kveld og.....i dag nekter han å spise....hadde ikke spesielt lyst på pupp i dag tidli og nekter alt eg prøva å gi han....banan og=( Han svelger ikke ned masten og ikke vann.....fikk i han ett par slurker med appelsin jus.......ellers virker han ok.....er det spysyka eller????? Blir så bekymra han må jo spise noe???? Og når går dette over da?????
*ale* Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Kan godt være spysyka ja.. Bare tilby drikke, gi det han vil ha, uansett hva det er... Og vær obs på at de små blir lett dehydrert, så blir han veldig slapp, kontakt lege... Bruker å sitte i et par tre dager her i huset iallefall..
sneipen <3 snuppa Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 høres ut som spysyka.. men bare pass på at han ikke blir dehydrert. gi han mye drikke. det kan vare i fleredager.
Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2008 ja det må jo vere ett eller anna som feiler han....han har vert kjempeflink å spise lenge no og så pluttseli vil han ikke ha noe....=( ja får gi han mye å drikke....har nesten ikke melk mer så han gidder ikke puppen men får håpe han drikker litt mer jus.Er det noe som er ekstra lurt å gi han eller????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå