mammatil2små Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Min datter på 1år får enda nan etter frokost og kveld. vurderer å slutte, ihvertfall etter frokosten. Noen som enda gir nan eller? Vet ikke helt hva som er vanlig.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Jeg gir enda, hun er snart 14 mnd. Vi er sånne som handler stort, og hadde derfor så mye igjen. Gir kumelk også da.
mammatil2små Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 ja, her også får hun kumelk. ikke så veldig gla i det ennå da, men det er vel en tilvenningssak det:)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Didrik får også nan enda, ble 1 år forrige fredag. Kommer nok til å fortsette med det litt til, for han koser seg sånn med flasken sin. Får bare morgen og kveld da. Har prøvd med kumelk, men han er ikke så veldig begeistret for det enda..
gærne ko Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Didrik fikk nan til han var 19 mnd, han likte ikkje vanlig melk. Prøvde å blande ut nan med lettmelk, men det blei ikkje godtatt. Plutselig begynte han å drikke vanlig melk, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Har aldri fått nan gikk fra morsmelk og rett til melk. fikk melk fra ho var 8mnd. ( Men har fått vanlig melk i middager osv før dette da)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Eldstemann fikk Nan frem til halvannet år på flaske morgen og kveld, og vanlig melk ved måltidene ellers. Jeg synes Nan er ganske praktisk, den koster ikke mye mer enn vanlig melk og den er alltid fersk, så det er ikke noe stress hvis man har glemt å kjøpe fersk melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå