Gå til innhold

Feber nå IGJEN! Lei... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min blit 2 år i juli, og han har gått i bhg siden august...

Nå er jeg så oppgitt og lei.... Han har vært mye forkjøla siden han starta, noe som ofte har resultert i ørebetennelse. Det har vært 5 ganger siden november nå, så vi har fått henvisning til ØNH. Timen er ikke før i august....

Siste mnd har han vært i bhg veldig få dager. Begynte med ørebetennelse 5. april, med antibiotika. Etter en uke fikk han feber igjen, mens han gikk på medisinen enda. Ørene så fine ut da vi dro for å få sjekka det...

Men et par dager etter (to dager etter endt kur) endte vi opp til legen igjen, fortsatt feber og urolig. Ørebetennelse igjen, med hull på trommehinna. Så ble han hjemme en god del dager før han dro i bhg igjen.

Formen har vært kjempefin, og han har blitt kvitt forkjølelsa. To dager i bhg nå... I dag våkna vi.... han hadde nesten 39 i feber.... IGJEN!

Jeg skjønner ikke hva som skjer... Han virker ikke forkjøla og jeg tror ikke han har vondt ørene eller.... men kun feber og slapp og sliten.

Jeg er så lei!! Hva er det som skjer med gutten vår...? Er det barnehagen som gir fra seg alle bakteriene, kler de på ham for lite klær?? Vi er veldig forsiktige med vårlufta iallefall...

Jeg er så oppgitt og lei meg... Han har vært såå mye syk... og jeg synes så synd på ham... Er det flere som er i samme båt?? Eller har noen trøstende ord... jeg har bare lyst til å gråte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket han for allergi? Gutten vår er sånn.

Han begynnte å bli sånn i 2års alder, er nå 3år. Det viste seg han trengte astma og allergi medisin.

Så fort pollenet kommer begynner han å hoste,snørre,og få høy feber,som viser seg å være bakterieinfeksjon i luftveiene.Slik holdt han på vår, sommer, og høst i fjor.

Etter å ha fått riktig medisin er han helt bra! Kanskje gutten din er borti noe han er allergisk mot i barnehagen.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...