mamman til juliprinsesse Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Hva kjøper dere inn av det? noen som har erfaring med den nye serien til Neutral? er den like god som feks den de har på babyshop, mener den heter babyline?...
*Super*Mamman* Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 PÅ apoteket ville de ikke anbefale meg den nye serien til Neutral, vet ikke hvorfor, men mulig pga den er så ny og lite testet enda kanskje... Vi har kjøpt alle stelleproduktene fra Babyline, er de som kommer best ut i alle tester.
mamman til juliprinsesse Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 Takk for svar, der lærte jeg noe nytt i dag også!! har ikke sett noen slike tester på det, men det er klart de finnes jo de å. har ikke tenkt så langt engang jeg.
svanemamma Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Jeg ville gått for babyline (gule flasker, og så er de svanemerket)
NrToKomIJuli Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Er ikke hele serien til Neutral svanemerket, da? De er jo også anbefalt av astma- og allergiforbundet. Eller er det jeg som tuller nå? Jeg tenkte å kjøpe bare den serien, nettopp grunnet de to grunnene. At de muligens ikke er så grundig testet, ser jeg lettere på. Svanemerket gir i seg selv en garanti, og det samme gjør anbefalingen fra astma- og allergiforbundet. Merkelig at apoteket ikke annbefalte disse. Dette ville jeg spurt mer om.
mamman til juliprinsesse Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2008 Godt poeng for jeg mener også at den serien er anbefalt av astma og allergi forbundet, det er i hvertfall den tøymykneren jeg har her, men ser ingen svane på den.. skal på butikken etterpå så da skal jeg se om det står det på den serien og om den er svanemerket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå