sykkelpumpe Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Og verden ble et bedre sted:) H*n lå med magen ned, så det var ikke så enkelt og se hva som var hva, men så hjertet slå med en gang, og fikk høre den vakre hjertelyden. Fikk med fine bilder, der jeg ser nå hva som er hva, etter gode forklaringer av gyn. i stedet for og være 11+6, var jeg plutselig 12+1! Tar ikke så mye notis av det, er bare veldig glad for at jeg ikke ble flyttet ilbake en uke eller mer! Å jeg er så glad!!!!! Nå skal jeg søvsuge huset og etterpå skal jeg sette meg ut i sola, fråtse i frukt og nyte livet!!!!
MammaMia=) Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Gratulerer.. da er du jo over til 2. trimester da jo=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå