sneipen <3 snuppa Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 jeg er blitt fjern-healet pr tlf av en synsk dame som healer.. hun gjorde ryggen min smertefri nylig.(skiveutglidning) da jeg var gravid og hadde bekkenløsning,fjernet hun smertene mine. hun kunne også "se" at jeg kom til å få jobben jeg har søkt på. så det gjenstår å se om det stemmer:D
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Nja... Mamma har hatt god effekt, broren min likeså. Men healing pr telefon, det ville jeg nok stilt meg kritisk til
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Det tror jeg på. Tror også man kan ha effekt av fjernhealing.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Ja, absolutt. Dere som ikke tror, har dere forsøkt noen gang?
Tøysetipp Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Tror og tror.. Jeg har opplevd at det har funket på små ting. Som helaling av menstruasjonsmerter ol. Men, jeg er i utgangspunktet meget skeptisk.
sneipen <3 snuppa Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2008 jeg var også skeptisk. mora mi pushet på meg siden hun selv har hatt god effekt. så jeg tok kontakt med denne damen,og nå er vet jeg at det funker! lurer også på om dere som ikke tror har prøvd i det hele tatt...?
våken_om_natta Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har prøvd og jeg tror!! Før jeg prøvde, trodde jeg ikke!
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 Tror absolutt INGENTING på det! Har stillt med et åpent sinn å prøvd healing flere ganger på meg selv og barna. Det har aldri funket. Noen har gjort det gratis, andre tatt betaling i dyre dommer- men resultater har uteblitt. For at jeg skal bli overbevisst om at slikt funker, må noe hjelpe på meg selv/barna. Hjelper ikke hva alle andre mener..
Mockanin Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Jeg tror på healing.. Kunne du sende meg pm med navnet og evt. hvordan jeg kan komme i kontakt med healeren din? Hva måtte du betale denne?
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #14 Skrevet 9. mai 2008 ja absolutt - her har huset vårt blitt fjern-healet
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #17 Skrevet 9. mai 2008 Er åpen for at det er mulig, men de useriøse aktørene er nok i flertall i så fall. Svigers har prøvd å lege min kranglete rygg ved å kontakte en samisk sjaman, men jeg har nok mer tro på fysioterapauten min
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 9. mai 2008 #20 Skrevet 9. mai 2008 nja skeptisk men åpen. Har en venninne som healer , hun har visst fått bra respons fra andre hun har healet men når hun healer meg merker jeg ingenting. Null forandring på noe. Så nå merker jeg at hun ikke vil heale meg lengre. Så jeg syntes egentlig det er litt rart at alle andre merker noe unntatt jeg....hm kanskje jeg er imun mot healing ?? ;=) Er åpen for det , men jeg går først til legen hvis noe plager meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå