På vei igjen <3 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Vi skal ha luftboller og ventesuppe.. Ellers vet jeg ikke.. Trenger tiiips!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Morsomt navn på den retten altså! Hehe Vi skal grille, har jeg bestemt! ) Grillribber, tenker jeg... burde vært på butikken og sikra meg noen, for på ettermiddagen er det TOMT!
*ale* Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Får se om jeg komler meg på butikken eller ikke.. hehehe... Ble ekstremt lat, jeg som skulle shoppe og vaske på fridagen min!!!!!! I stedet ble det tv og DIB..... Somebody kick me...
mor.monsen Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 hehe... jeg skulle være skikeklig husmor i dag.. men vi har sovet lenge å nå er det pc... Ingvild ligger under babygymmen og koser seg. Til middag blir det brødskiver. Til fredagskos i vkeld blir det Taco! Lenge siden sist nå.
|*Mamma til A*| Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Her skal vi ha taco eller lasagne Samboer'n bestemmer:-)
mizz25 Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Vi ska ikke ha middag,for vi bruka å ha taco eller bestille pizza ilamme eldste,så ser vi norske talenter =)
Stjerne37 Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Vi har alltid taco på fredager,MEN i dag blir det grilling i finværet,blir marinerte kyllingfilet hvitløkspoteter..yammi
Gjest Gul stjerne Skrevet 9. mai 2008 #12 Skrevet 9. mai 2008 Forrett er skinke og melon. Hvitvin, Torres. Hovedrett er rypebryst, villris, stekt sopp, gulrøtter, erter og ripsgele. Coronas, torres. Dessert er varme bjørnebær med vaniljesaus. Helt sant, vi skal ha gjester :-) Noen bedre??
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Her blir det øl,rødvin og grilling. Barnefri helt til mandag!!!!!!! Skal grille pølser og indrefilet med blåmuggost og bacon. Gresk salat,maiskolber,tzatziki og fløtegratinerte poteter.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. mai 2008 #14 Skrevet 9. mai 2008 Tipper jeg lager en enkel pizza med skinke(påleggsskinke =P) til kvelden til ungane og meg selv.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 9. mai 2008 #17 Skrevet 9. mai 2008 Vi skal ha reker med loff sitron majones og hvitvin:) SOMMER ja!!! God helg:0)
FrøkenSprøken Skrevet 9. mai 2008 #18 Skrevet 9. mai 2008 Vi skal ha melkesuppe til forrett, og lettsalta torsk med potet, gulerot og spekk (mmmmm) til middag. *glede seg*
M by M Skrevet 9. mai 2008 #20 Skrevet 9. mai 2008 Vet ikke enda... jenta på 3 ville så gjerne grille pølser i går, så kan hende vi gjør det rett og slett. Greit at de små får bestemme innimellom også ;-)
camilla^ Skrevet 9. mai 2008 #21 Skrevet 9. mai 2008 Potetmosgryte. Eller noe slikt, potetmos, skinke og litt til som blir gratinert i ovnen nå. Rekker akkurat mat før jeg farter på jobb. Laget såpass at jeg har mat til jeg kommer hjem i kveld. (om ikke gubben spiser opp alt..... )
Gifteklar:0)) Skrevet 9. mai 2008 #22 Skrevet 9. mai 2008 Hahaha, luftboller og ventesuppe.. er det faktisk noe som heter det? Artig navn ivertfall. Her blir det gryterett med potetmos.
sneipen <3 snuppa Skrevet 9. mai 2008 #23 Skrevet 9. mai 2008 hjemmelaget pizza til hotel cæsar og norske talenter:D
silhah og emilie Skrevet 9. mai 2008 #24 Skrevet 9. mai 2008 nei si det..aner ikke...grille litt kanskje??
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 9. mai 2008 #25 Skrevet 9. mai 2008 Wraps:D Gleder meg, for det er lenge siden vi har hatt det... Norske talenter begynner jo tidlig idag, så spørs om vi kanskje venter med å spise til da... Hadde vært litt digg å sitte ute og spise også siden det er så fantastisk flott og varmt vær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå