Gå til innhold

Spm ang en CB (ikke digital!)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testa svaaaaakt positivt med en CB, og lurer derfor på om det er noen her inne som er gravide til tross for et sånt resultat??

En syltynn lyseblå strek..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok gravid, selv om streken var svak! Har opplevd det selv med cb, når jeg har tatt testen tidlig!

Skrevet

første testen min var også hypersvak. måtte få mannen min til å se på den, var redd jeg hadde innbilt meg hele streken hehe

Skrevet

min var også veldig svaaaak, tok to stk kvelden før ikm. tok digital dagen etter som viste gravid! en strek er en strek :-)

Skrevet

Men jeg fikk mensen:( Så var nok bare falsk alarm..dessverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...