Viktory87 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Det må vel være noe på gang vel? Hør her: Natt til 6 mai begynte det med rier og nedpress, og de økte iløpet av hele den 6.mai, og varte til 00.30 ca. natt til den 7mai. Så etter det har jeg hatt konstante nedpress smerter med mye KRAFTIGE MENSSMERTER (tak i ryggen). Og siden har det vært der,og noen kom regelmessig/uregelmessige. Etter det har det vært slik. I dag så fikk jeg de igjen, og har begynt å kaste opp. Kan det være noe på gang? Jeg har født før, så vet hvordan rier kjennes ut, men alle svangerskap er ulike, og fødslene kan starte forskjellige. Men vil høre hva dere tror? Men sist hadde jeg masrier i 4 uker før jeg fødte. Nå har jeg hatt masrier og kynnere (i hele svangerskapet), så vet å kjenne forskjell. Bare slik det er sagt! Hadde dere ville kontaktet lege/fødeavdelingen i dag, for å få en sjekk, siden vi ikke har jordmor her på øya, og det er et stykke til sykehuset??
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Hadde så absolutt ringt føden og hørt med de i det minste! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå