Gå til innhold

Bruker barnet ditt smokk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, siden dag 5

Skrevet

Nopp. Bruker tommelen:-) Han er snart 8 mnd.

Skrevet

Ja, men kun når hun skal sove eller kose.

Skrevet

jepp. han har et vanvittig sutte behov.

Skrevet

Ja, men begynte ikke før han var 7mnd. Brukte meg som smokk. Prøvde alle typer omtrent før det, men han nektet alle. Men da jeg sluttet helt og amme han i søvn, så var smokken grei alikevel. ¨Han bruker den bare når han skal sove.

Skrevet

vI fikk ikke valget på sykehuset, min ble tilbudt smokken når jeg lå i sykesenga nyoperert og han ble sendt opp på nyfødt intensiven for masse undersøkelser. Smokken fikk han med en gang fordi de måtta ha han passe rolig under undersøkelsene og prøvene de skulle ta så vi bruker smokk ja. Han har et kjempestort suttebehov, men alikevel så bruker vi den bare på han når han er kjempesint pga magen eller er kjempeovertrøtt, så er veldig fornøyd! :)

Skrevet

nei, men skulle ønske hun gjorde...

Skrevet

Jepp det gjør han. prøver og begrense det til bare ved soving, men han er veldig glad i den, så han har den litt på dagen og......

Skrevet

ja fikk den da hun var litt over 1mnd..

Skrevet

nope bruker ikke smokk(vil absolutt ikke ha) og ikke tommel..meen avogtil meg på kveldstid :s

Skrevet

Bruker hverken koseklut, smokk eller tommel. Hun tar smokken av og til hvis hun er syk

Skrevet

Nei, ingen av de ville ha den.

Skrevet

Nei, ikke smokk , tommel eller koseklut her heller :) Har ikke noe særlig suttebehov så det har ikke vært nødvendig :)

Skrevet

Bare når han skal sove, altså bare når det er nødvendig. Noe annet ville bare vært for dumt...!

Skrevet

dæven du e teit ludderet, kor det står at d e nødvendig me smokk når dæm skal sove??

Min bruke kun når d e nødvendig, dvs når æ tolke det som nødvendig..

Skrevet

Da er du teitere!!!

Skrevet

nei, men han putter alt annet han finner i munnen...

Skrevet

Ja, siden hun var 2 uker gammel. Og hurra for smokken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...