prins06+2til Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 testet med morgen urin da med en fra one step, der kom det opp en såkaldt skygge strek, dro da å kjøpte en cb ikke dig, som jeg testet med nå, ikke med morgen urin 3 dager før ikm. og der kom det opp et helt klart og tydlig kryss med en gang. håper på at dette går bra, så blir jeg mamma igjen i januar, nesten akkurat 2 år etter første prinsen min.
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Dette lover godt! Gratulerer så masse;) Send litt babystøv over på oss da...
prins06+2til Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2008 jo takk for det. har liksom ikke klart å flytte ut herfra enda. dere er så koselige her inne på bli gravid:) jeg skal sende masse baby støv og ønsker dere masse lykke til. **************************babystøv********************************************************************************************************************************
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Åh, gratulerer så mye! Håper alt går bra:) Super til meg litt babystøv jeg også, så kanskje nr 2 kommer 2 år etter førstemann her også)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Gratulerer så mye!Håper jeg og følger etter snart! Kan jeg spørre deg om du har ømme pupper?Og evt når kom de??
Mikkemafian Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Gratulerer så mye!! Håper det smitter... Nå ble jo jeg selvfølgelig superinspirert til å teste, siden vi har IKM samme dag... Men jeg har bare en test og bor en plass der jeg ikke kunne tenkt meg å kjøpe test, fordi det er så lite og alle vet får vite det. Det tar ca 2 timer å kjøre til nærmeste apotek, og det har jeg ikke tid til i morgen.. Så her er det STÅLVILJE de nærmeste dagene.
prins06+2til Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2008 takker så mye. suzy84: ja jeg har ømmepupper og de var det først i dag tidlig. ikke super ømme men kjenner jo at ikke ting er som det pleier, litt ubehaglig liksom trilletralle vil ha lykketroll: jeg bor også et lite sted hvor alle kjenner alle, men i dag møtte jeg opp på apoteket, dro med meg 1 test som om ingenting hadde skjed og betalte, tror ikke det var noen som la merketil meg en gang. du får ha lykketil med testing senere da, det blir spennende å se om du flytter over til 1 trimester og januar klubben. har du foresten noen symtomer??
Mikkemafian Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Tja... Symptomer... Jeg innbilder meg det kanskje, men det er en liten liste.. Trøtt som en strømpe!! Litt småurv, stikninger nederst i magen, og i dag kjente jeg ømme pupper. Måtte kjenne veldig etter, da... Det kan forresten være tette melkeganger, eller noe, fordi jeg fremdeles ammer, men mye mindre enn før. Lillemor er 7 mnd og jeg er superklar for søsken:)
prins06+2til Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2008 ja må bare si at jeg beundrer deg assa trilletralle vil ha lykketroll. jeg har en på 17 mnd og har ikke vært klar før nå, eller det vil si vet vel ikke hva jeg har begitt meg utpå. men du har jo noen symtomer, jeg kan skrive under på at stikkinger i magen er et godt tegn, ømme pupper er jo også et tegn, men er jo litt usikkert ettersom du ammer. det blir så spennende å se hvordan det går. når har du tenkt til å teste??
Mikkemafian Skrevet 10. mai 2008 #14 Skrevet 10. mai 2008 Tester i morgen tidlig, tenker jeg... Jeg vet jo ikke helt hva vi begir oss ut på, men lilletrilletralle ventet vi på veldig lenge.. Måtte ha prøverør til slutt, så vi tenker å smi mens jernet er varmt. Er ikke noe å vente etter i hvert fall. Dersom vi ikke klarer det naturlig denne gangen heller, så har vi noen frosne egg som ligger klare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå