Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriker deres små mye iløpet av dagen?

Snuppa vår er straks 6 uker, og har i det siste begynt å skrike mer og mer. Enkelte ganger ser jeg at det er magen som plager henne, noen ganger er hun kanskje trøtt?

Skriker endel på kveldene, tilbyr alltid puppen da, men er ikke alltid hun er sulten...overtrøtt?

Sover mange små lurer iløpet av dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, min lille er 7 uker og skriker ikke noe mer enn normalt, det tror jeg ikke at jenta deres gjør heller. Det er kjempenormalt at babyer skriker på ettermiddagen/kvelden. Nå synes jeg det begynner å bli litt lettere å lese Adrian når han skriker, om han er sulten eller om han bare er overtrøtt. Når det er magen kan vi høre det på skriket og på bena som trekkes opp i kroppen når det kniper som mest. Jeg fant også nettopp ut at han sover best på siden, og når ingenting annet hjelper, ikke mat, ikke vugging og magen er fin, og han fortsatt sutrer legger jeg han på siden i vogna og gir han sutten. Det tar ca 5 sek, så begynner øynene å lukke seg helt av seg selv.

Kanskje du skal sjekke liggestillingene hennes? Det kan være at det er andre stillinger enn på rygg som kan få henne rolig hvis det er overtrøtt hun er. Bare ikke på magen da selvfølgelig. :) Prøv på begge sidene, for noen ganger funker bare den ene siden.

Håper dette er til noe hjelp, og som alle leger, sykesøstre og jordmødre sier at babyer skal gråte hvis ikke er det noe galt! :)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...