Gå til innhold

bærum sykehus!!! Jordmora. klage, syte grrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på journalskrivning her om dagen.

Hun jordmoren som var der var rett og slett ufyselig.

Trodde ikke på meg da jeg sa at jeg ikke hadde røyka i svangerskapet fordi jeg røyka før. Spurte meg flere ganger og da hun spurte hvor mange jeg pleide å røyke så sier hun at hun må vel gange svaret mitt med 2.

Hun var så nedlatene og frekk om ting jeg spurte om.

Men ikke bare det. Så spør jeg henne om Hjem Naturligvis tilbudet, men det hadde de sluttet med. ble skuffa men ingen ting å gjøre med det.

Så spør jeg om vi får familierom hvos det er ledig og alt under fødsel og amming osv er normalt.

Nei, det kunne hun ikke love. Ok, det men det står jo i brosjyren dems at det får du hvis det er ledig og alt fåreløper normalt.

Måten hun snakket til meg på fikk meg til å føle som om jeg skulle være ei lita jente som burde ha sittet og nikke t og smilt og omtrent tilbedt henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja de fins på alle sykehus. Man kan snakke om profesjonalitet, men det er da normal folkeskikk som mangler i mange tilfeller!! Jeg jobber selv innen helsevesenet, og må si jeg fikk litt bakoversveis på sykehuset når førstemann ble født over hvordan enkelte oppfører seg ovenfor pasienter. Greit å ha en dårlig dag, men å være direkte uforskammet mot pasientene av den grunn er helt uforståelig for meg. Ikke rart jeg var godt likt blant pasienter......

Gravid igjen nå, og nå er jeg forberedt til å håndtere frekke kjerringer på sykehuset ja! Sist satt jeg bare i senga og måpte, men ikke en gang til!

Skrevet

uff, så synd!

jeg møtte ei skikkelig hyggelig dame der, man finner vel alle kategorier på de fleste arbeidsplasser tenker jeg...

det er ikke så mange fam.rom der, så du får håpe det ikke er mange andre fødsler akkurat den dagen ;)

jeg tror jeg spurte alle jordmødrene som var innom jeg (alle 3 vaktskiftene) og vi fikk fam.rom heldigvis :) eneste minuset er at man blir litt mer overlatt til seg selv, men det kan jo ses på som et pluss også forsåvidt.. :)

lykke til!! :)

Skrevet

åå fikk du en bitchyjodmor på bærum sykehus? skal føde der jeg også, og hun jeg hadde der til ordinær ultralyd var bare verdens beste! hadde mange gode dager i etterkant pga det, og begynte å glede meg til fødsel. får håpe du får en hyggeligere jordmor der når du føder. tro meg, hun jeg fikk var kjempesnill og flink, så er ikke bare drittkjerringer der:)

Skrevet

Verste jeg har hørt, trodde hun ikke på at du ikke røyket??

Uansett, så har jeg hørt mange med veldig positiv erfaring fra Bærum, så drit i sånne fjerne kjerrringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...