VilJegVil? Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er sinnsykt kvalm og ligger i i sengen med en svimmel , ubehagelig følelse. Fikk hodepine dag to og den varte i 3 dager.Tok siste pille i går, på morgenen. Ufint har jeg det nå...Kan disse pillene sette i gang sånt `
VilJegVil? Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. mai 2008 Ingen som vet.. Skulle ensten tro jeg var gravid.. Men det er jeg ikke.. Ekkle hormoner...
våken_om_natta Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Nå vet ikke jeg helt hva dette preparatet består av, men det er vel et hormonpreparat, og tilførte hormoner kan man bli kvalm av og også få hodepine av. Mange som får det av p-piller og annen hormonell prevensjon, og det er jo i utgangspunktet "svake" hormonpreparater. Jobba med flere som har vært gjennom prøverør. De blir ofte tilført mye rart, og kvalme og hodepine var det de var plaga mest av. Følger det ikke med et vedlegg hvor bivirkninger og slikt står??
lisa:-) Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Tror det er en veldig vanlig bivirkning-det er jo en ganske sterk kur. Lykke til.Jeg har selv fått to "pergotime-gutter":-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå