Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Jeg våkna av sol og fugle sang, så ringte mamma og fortalte at hun kommer HJEM på søndag fordi forma er så bra, nå ble jeg så glad..Trodde hun skulle overflyttes til sykehuset her, men neida, hun kommer HJEM :0) Hun er i strålende humør og forma er god,tror hun sliter med å ligge stille , så må vel binde henne fast i en påle når hun kommer hjem...Ellers klarer hun vel ikke ta det rolig... Nå skal vi nyte dagen og fortsette å bygge på lekestua til ungene. Ha en flott dag alle sammen :0)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 SÅ BRA!! Gode nyheter trengte du virkelig nå) Ja du får kanskje kjøpt sånn påle som indianerene brukte. Der binder du mamma fast, og så bare vipper du den over til natta:-DD Deilig med sol, det gir energi, d-vitaminer, godt humør, brun kropp og glade barn. Kos deg i helgen og så fortsetter vi å krysse fingrene for mamma slik at formen bare øker på))
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Jaaaa det var lurt. løpe til byggmix og se om de har en slik påle,viss ikke så får jeg ta tuntreet og bruke det ;0) Brun kropp, ehhhhh ja, hvor er den? sa du??? Tar jeg av meg, blender jeg naboen..... Ja håper virkelig at cellegiften tar resten av dritten og at mamma tåler den greit,spennende dager fremover, det er sikkert og visst.Men idag stråler jeg med sola,idag er en flott dag!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 He he he, nei si det du.... Min kropp er heller ikke brun. Men jeg gir nå F i om naboen blir blendet. Ta på deg solbriller da nabo!!! Men nå som jeg tilbringer tiden litt i ro, så er laptop med meg på balkongen. Så får jeg både dibbet og brunet meg. Selv om sola gjør så jeg har litt problemer med å lese på skjermen:o)) Vi skal til Kreta snart og da hadde det jo vært gøy med litt nyanse på bena:-D Ja, vi håper også at mammaen din tåler cellegiften, men at det blir tøft er det ingen tvil om. Derfor er det godt at du nyter slike dager, og gjemmer på de.... slik at du kan ta de fram når det butter litt i mot. For sol og fuglekvitter kan gjøre enhver i godt humør:o)))
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er så teit at jeg enda sitter inne.....har en stol på verandaen, hehehe.Men gubben har lovd at idag skal han hente resten ned fra låven...Når ikke tak i de selv :0( Skal nok kaste av meg litt senere når sola kommer skikkelig på verandaen ;0) Så får han bare glane på mitt hvite legeme,hehehe..Akkurat som om han gidder å se på meg da, innbilsk jeg,hahahaha
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Så bra da!!! Beste stedet å bli frisk fort på,er hjemme. Håper hun tar ting med ro da,og ikke stormer i stallen sånn med en gang..hehe Håper gubbeluren din har henta ned møblene nå? Her slapp jeg det,for gubben greide aldri sette di bort for vintern,hahaha.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Så fantastisk!!! Har ikke lest dette før nå, og ble så glad for å lese gode nyheter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå