Gå til innhold

sterilisering.. hjelp..


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

er det noen som vet hva det koster for en mann å sterilisere seg? har hørt det koster 6000 for kvinner... syns det er drøyt dyrt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mellom 1500 - 3000 kr. Litt avhengig av hvor en får gjort det. Blir en henvist fra lege er det billigere enn om en tar dirkete kontakt med privat klinikk.

 

- dessuten er det et MYE enklere inngrep på menn. tar 15 - 20 min med lokalbedøvelse. Damer må i narkose.

Skrevet

hehe da tror jeg min kjære får legge seg under kniven :) hehe tusen takk for svar :)

Skrevet

Prøver å finne noe info på nett, men mener det skal koste ca 1 /3 del av prisen det koster for kvinner, eller halvparten, i hvertfall ikke mer en halvparten. Fastlegen kan gi svar på dette mener jeg.

n

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...