mamma til 3 søte små Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 hei, er det noen som vet hva det koster for en mann å sterilisere seg? har hørt det koster 6000 for kvinner... syns det er drøyt dyrt
sydilla Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 mellom 1500 - 3000 kr. Litt avhengig av hvor en får gjort det. Blir en henvist fra lege er det billigere enn om en tar dirkete kontakt med privat klinikk. - dessuten er det et MYE enklere inngrep på menn. tar 15 - 20 min med lokalbedøvelse. Damer må i narkose.
mamma til 3 søte små Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 hehe da tror jeg min kjære får legge seg under kniven hehe tusen takk for svar
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Prøver å finne noe info på nett, men mener det skal koste ca 1 /3 del av prisen det koster for kvinner, eller halvparten, i hvertfall ikke mer en halvparten. Fastlegen kan gi svar på dette mener jeg. n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå