Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Frøken 2-åring er ikke akkurat lettvin i dag... Begynte med at hun ikke sovnet før 22.30 i går kveld, har vært syk halvannet døgn. Var frisk og helt seg selv i går ettermiddag og kveld, men hadde nok litt "overskudd" på søvn etter en slapp dag tidligere. Sov ikke noe godt i natt, og våknet til vanlig tid, hvilket betyr at hun egentlig har sovet ca 4 timer for lite. Og det merkes kan man si.... Det er BARE grin!!!!!!!! *telle til 10* Verdens største raserianfall fra 7.30 til 8.45...ingenting hjalp...ikke at jeg var der, ikke at jeg IKKE var der..ingenting var ok. Spise frokost gikk sånn halvveis etter hvert, men fortsatt sinna...og mye tulling. Lekte med togbanen sin i kanskje 10 minutter, men så er det jammen meg på'n igjen. Ååååhhh...hvorfor kan hun ikke skjønne at hun egentlig trenger å sove?! Hun er jo helt skutt, bare surver, griner, nei nei nei nei, ikke ikke ikke, hyyyyyyler, griner enda mer og er helt borte vekk. Det er IKKE NOE som stopper gråten, jeg får ikke kontakt i det hele tatt...! Hva gjør man med sånne anfall? Vet jo det går over, men er det NOE som gjør at man når fram??? *dagens utblåsning*
våken_om_natta Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Jeg sier bare: Så DEILIG å høre at andre også har det sånn av og til!!!!! Ellers har jeg ikke noe godt råd å komme med, vil bare minne deg på at det er hver sin tur for oss som har barn i den alderen:-) Lykke til! Det varer ikke evig! ( Gi henne en is! Kanskje det hjelper på humøret?)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Er vel litt typisk for alderen... Litt frustrerte :-) Sovner hun i vognen hvis dere går en liten tur?
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 ALT er bare nei, vil ikkeeeeee, så ingen bestikkelser funker... La meg sammen med henne i min seng nå, og da gikk det to sekunder...sover. Heldigvis! Så håper vi hun er av en litt annen sort når hun våkner. Det hjalp med søvn i går. Godt å høre at jeg ikke er alene i hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå