Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Gratulerer så mye med gutten din dritgrei, håper fødselen gikk kjempe fint og at humør og form er på topp. Kos deg i solskinnet og nyt gutten nyfødte er så herlige.....POFF så er han stor og løper rundt og roter ;0) Klemmer fra
dritgrei hei hei! Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 takk idefix! de er delige, og han babyen her er til å spise opp... jeg tygger litt på ungene mine av og til jeg ;-) det må vel være lov vel.... :-)
Joikaboll@ Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Gratulerer med gutten dritgrei! Ikke tygg for hardt da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå