Med spire nummer fire<3 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er sååå kvalm. Løper frem og tilbake til do og brekker meg hele dagen. Var på akupunktur igår, og hadde den verste natten ever. La meg og sovnet kl 21 igår fordi jeg var så kvalm. Våknet rundt 23 og spydde som en gal. La meg igjen å våknet flere ganger kjempe kvalm. Holder på å ta knekken på meg dette her. Skal på akupunktur igjen idag, og leste at noen av dere hadde prøvd sea band så da skal jeg få tak i det også. GLEDER MEG TIL KVALMEN ER OVER!!!!!!!!!!
mei&mi + marcus :) Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Skjønner virkelig hvordan du har det. Å være kvalm er det værste jeg vet!! Dagene går jo med til å kjempe mot å spy... Tenkte jeg skulle prøve disse båndene jeg også.. Har prøvd ingefærkapsler men synes ikke de hjalp så veldig, holdt jo på å spy bare jeg kjente lukten av de. =S Lykke til! Du får gi en oppdatering på om båndene hjalp på deg!
sostre2 Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Skjønner hvordan du har det. jeg er gravid med tredje mann og har vært utrolig kvalm i ca 5 uker. Jeg har prøvd seaband, ingefær, b vit og akumpuktur. Ingenting virket. Måtte til slutt oppsøke lege og da viste det seg at jeg hadde gått ned 6,5 kilo på tre uker, fikk da resept på phenergan. Og det hjalp, jeg har ikke gått ned mer i vekt men er til kontroll ei gang i uka. Jeg er fortsatt kvalm men jeg får i meg litt mat og drikke. Det som hjelper meg nå er at jeg var på ultralyd på onsdag og da så jeg en mini baby som vinket til meg, så hver gang jeg bare ligger å vrir meg tar jeg fram bilde og det hjelper.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 jeg har gått til en alternativbehandler som driver med noe som heter "total body modification" det hjelper skikkelig mot kvalmen. sjekk om det ikke finnes en slik en der dere bor. kan være en kiropraktor, fysioterapaut eller annen behandler.
Grublegruble Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Samme her, er kvalm hele dagen hver dag, får nesten ikke i meg mat, men seaband hjelper meg litt, liker jeg å tro iallefall, men likevel ekstremt kvalm, orker ikke gjøre noenting....men er jo verdt det tilslutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå