Kæmma og trultene Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har hatt mini litt over en mnd. Slutta med pillen rett før jeg starta å måle. Nå de siste tre dagene har den lyst grønt - før det har den lyust gult. Men jeg ahr ikke hatt et snev av mensen engang. Er det trygt uten kondom da, eller må jeg vente til etter jeg har hatt mensen? Og er det vandlig at det tar så lang tid før den kommer når man slutter på ppilla?
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Skal være trygt på de grønne dagene, men ikke ta sjangsen på en gul dag Kan ta litt tid før mensen blir stabil igjen etter p-pille slutt.
Kæmma og trultene Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 OK takk! Nei de gule har keg lest meg til er "usikre dager" eller "læredager" siden jeg nettopp har starta. Sambo stoler ikke på Compen for fem øre så jeg lovte å høre med dere før jeg ga grønt lys hehe
sydilla Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 gult betyr vent ;-) Vi fikk nr. 3 fordi vi trodde vi var smartere en compen. Når det er sagt så kan den gå på gult hvis den blir litt usikker på hvordan den skal tolke målingene, dette er visst et større problem på de gamle utgavene.
Kæmma og trultene Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2008 Åkei. Men grønt nå, det er greit sant? Etter en måned med gult?
sydilla Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 jeg hadde for sikkerhetsskyld venta til etter første normale mens, men den skal i utgangspunktet være sikker da ja... Men du kan se på målingene om du har hatt el. Hvis de på et eller annet tidspkt. i løpet av måleperioden stiger med ca 0,5 grad og holder seg der har du hatt el. Da går den på grønt etter ca 3 - 4 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå