Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 er det noen om veit om det er nød vendig med støtte strømper?? når jeg skal fly alså? har hatt litt hovene bein i det siste..
LilleLykkeMor Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Du må ikke ha støttestrømper, men det kan være ganske behagelig (når man først har fått de på....) Og så reduserer det faren for blodpropp. Selv om det er minimal sjanse, så er risikoen bitte litt større når man er gravid. God tur :-)
NormaJean Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 jeg syns du burde ha på støttestrømper. veldig lurt for sirkulasjonen i beina dine. har flytt 2 ganger dette svangerskapet og skal fly til spania på tirsdag, og støttestrømper er ett must. hjelper masse for hovne ben og er sunt for blodsirkulasjonen din. kjøp på apoteket, koster 180kr. mulig det finns billigere andre steder, men de jeg har er kjempe bra.
lille spira Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Og hvis du får sambo til og ta de på mens du ligger, så er det litt lettere og få dem på Spesielt hvis du har fått litt mage... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå