lille2 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Nå er jeg så glad. Nettop vært på første ul, er etter mine beregninger 6+7 i dag. Vi så en fin fostersekk, plommesekk og inni der en bitte liten prikk med et bankende hjerte. Det var en veldig god opplevelse. Nå er jeg glad. Gynekologen mente at jeg kanskje var en uke kortere på vei enn jeg trodde, det var bare så vidt vi kunne se fosteret med hjerteslag. Men er det ikke sånn at de vokser litt i rykk og napp i begynnelsen, og at det er vanskelig å si eksakt uker? Det viktigste er at det var et hjerte som slo. Skal tilbake på ny ul om 2 uker. Er så glad for at det ser ut til å gå bra nå etter MA i mars.
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Så flott! Ønsker deg lykke til videre:o). Ingenting som kan måle seg med å se det lille hjerte.Tenk at et lite hjerte slår i den bittelille "kroppen". Hvor stor var spiren, fikk du vite det? Spør fordi jeg lurer litt på hvor langt jeg kan være på vei...Var på ul, men både jeg og lege var usikker på hvor langt jeg egentlig er på vei..
svanemamma Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Så koselig. Ønsker deg masse lykke til videre!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå